Tuesday, March 29, 2011

Opp & Ned.....

Herregud, nå er det så lenge siden jeg skrev noe her inne sist så aner ikke hvor jeg skal begynne...
Hmmmm..
Kan jo fortelle at jeg var i Bergen i helgen.
Det ble en KJEMPE koselig helg med masse morro.
Ble kjent med nye HERLIGE/FESTLIGE mennesker, var ute å spiste opptil flere ganger, by tur, bading osv ....
Å jeg hadde absolutt ikke vondt av å komme meg litt bort å gjøre litt andre ting enn hva mitt A4 liv stortsett innebærer...
Så dette skal absolutt gjenta`s!!!
I går var jeg å trente livet opp som jeg kaller det... Å tross at jeg egentlig ikke har økt noe særlig nå heller så er jeg ganske fornøyd....

Nedtrekk: 30kg 10x1
                 45kg 10x1
                 55kg 10x4
                 60kg 10x1
Sittende Bryst Press: 25kg 10x1
                                 45kg 10x4
                                 50kg 10x1
Roing (en og en hånde): 55kg 10x1
                                      79kg 10x1
                                      87kg 10x4
Butter Fly: 17,5kg 10x1
                 25kg 10x4
Push Down: 30kg 10x1
                   44,5kg 10x4
Skulder Press m. Hantler: 6kg 10x1
                                         9kg 10x4
Biceps Curl m. Hantler: 6kg 10x1
                                     9kg 10x4

Jeg kunne sikkert tatt litt mere på hantlene men men..
...og ja, jeg vet jeg er litt pysete på Butter Fly.. hehe

I dag var det livet ned som sto for tur.
Å grunnet en KNALL BRA helg,
og strålende sol i dag så var energien på topp....

Strake Mark Løft: 50kg 10x1
                             75kg 10x1
                             85kg 10x1
                             90kg 10x4
                             95kg 10x1
Utfall (smith maskin,
m. en og en fot opp på benken bak): 100kg 10x1
                                                        125kg 10x4

Så lang som du/dere ser så gikk treningen KJEMPE BRA!!!!
men........
Så var det det at jeg trente ett sted som ikke aner hva det vil si å yte service. Jeg spurte nemlig om jeg kunne få låne noe bånd jeg visste de hadde liggende til å binde meg fat til ja/nei apparatene... Men selvførgelig skulle det bli ett problem... Herregud, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av de.. Akkurat nå er jeg bare skikkelig forbanna... Fatter ikke at det går ann å ha så mye tåpelige regler.....  Å jeg vet hva jeg snakker om ettersom jeg selv har jobbet/ (drevet :-P) treningsstudio. Vel som dere sikkert skjønner så satte dette en stopper for treningen i dag, men heldigvis fikk jeg en knall bra økt på det jeg gjennomførte..
Jeg får vel bare finne frem tauet ifra kjelleren og ta det med på trening neste gang....
Men......Seriøst.. SPENST DRØBAK, skjerp dere!!!!!!
Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Det finnes ikke ett bedre sted å trene enn
KALIBER TRENINGSSTUDIO!!!!
All ære til Gunnar Strand Jacobsen som virkelig har fått det til!!!




No comments:

Post a Comment