Thursday, January 27, 2011

26ÅR!!!

Ja da var dagen her.. Eller nå er den snart over..
Jeg er nå ett år eldre.. hmmm..
Hadde SKIKKELIG panikk i går.. Men denne dagen har vært helt fantastisk... Det er faktisk kunn 1 ting som manglet.. men men...
Denne dagen har vel igrunn vært som alle andre dager med jobb og trening..
Men det som gjorde alt så utrolig bra var at jeg har hatt en syyyyykt bra treningsøkt..  Jeg hadde skikkelig trykk i dag grunnet den ene tingen som mangler, og for at jeg rett og slett bare var kjempe blid:-D..
HERLIG HERLIG!!...
Nå har jeg sitti i sofaen og har takket folk på facebook, meldinger, og telefonen noen timer og koset meg med ett par glass vin...
En nyyyyydelig dag, men glad det er ett år til neste gang :-D.. (litt angst enda) :-P,..
Å ja, en ting til:
Jeg har IKKE forfalt!!!
Trur jeg da...hihi
TUSEN TAKK for alle som har husket på meg i dag :-D...

2 comments:

  1. Som sagt: Gratla m dagen, tøffen! :))
    Skjønner fremdeles ikke hvorfor DU er redd for å bli eldre; du blir jo bare bedre og bedre for hver dag!

    .......I just can't get it....

    - Frankyboy

    ReplyDelete
  2. Åååå snilt sagt...
    Å ja, en kan vel håpe en blir som en god vin ja :-P

    ReplyDelete