Thursday, January 20, 2011

Hei igjen!!

Vel... nå har jeg vært senge liggende i over 1 uke, gått ned 4kilo på 7 dager, ikke trent på snart 2uker, og ser da sef litt jævlig ut..
Men... nå tror jeg at jeg begynner å bli bedre heldigvis..
Jeg har iallefall hatt en kjempe flott dag med jobbing, og ett møte som forhåpentligvis gikk veldig bra:-D..
Eneste som gjenstår nå er å komme igang med trening igjen...
Men det tror jeg at jeg skal utsette til helgen:-P. Bare for å være 100% frisk:-D
Det er forresten julebord til helgen også, det kommer til å bli KJEMPE gøy. Det er en gjeng med gærninger jeg jobber med hehe...

Hmmmm.. har jeg ellers noe nytt å fortelle da
Jo, jeg har vært SÅÅÅÅ selskapsyk i forrige uke at jeg holdt på å bli gal..
Så denne uken har jeg faktisk tenkt litt på at jeg savner det å være forelsket.
Eller det å være forelsket i det som er mulig...
Jeg har noen enkle ting som jeg savner...
  • Ligge i armkroken hans
  • Få ett tilfeldig kyss i panna eller stryk over håret
  • Ligge å stryke han på ryggen og i håret
  • Kjenne duften av en mann..hehe
Så som du skjønner så kunne det her fint ha fungert uten en kjæreste også..
Hehe.. uff dette hørtes skikkelig klissete ut:-P..jaja
Men....jeg er nok for hjemmekjær, sær, +++ hehe...
Eller skal jeg gjøre forandringer siden man er i ett nytt år??!!!
Hmmm.... vi får se..
Selvom jeg tror jeg skal holde meg til det som gjør meg mest glad, masse jobbing... Det holder en iallefall opptatt :-P..hehe..

Nei... nå er det på tide å legge seg..
Opp igjen om 5 timer...
Natt Natt

No comments:

Post a Comment