Saturday, January 1, 2011

VELKOMMEN 2011!!!

Ja, da var det 1.januar igjen, og ett nyttår.
De 2 siste dagene i året har faktisk vært veldig tøffe. Jeg var ikke helt i form, og mye/alt som har skjedd i 2010 bare samlet seg i tankene, så det ble lite søvn kan man si....
På nyttårsaften ble det deilig middag og så hjem i 21.00 tiden. Valgte rett og slett å gå inn i det nye året hjemme, alene. Noe som absolutt var helt riktig å gjøre...
Nå er det jo som sagt 1.jan og jeg er i KJEMPE godt humør.
Jeg har vært å hatt en KJEMPE bra treningsøkt og har ingen ting å klage på.
Nå er jeg bare spent på hvordan året utvikler seg, og VET at 2011 er året mitt!!!
Men jeg vil forsatt takke for de fine stundene i 2010. For det er absolutt dager der som jeg aldri vil glemme.
Perfekte dager, timer, stunder med de jeg er glad i!!
De som alltid vil ha en STOOOOR plass i hjertet mitt livet ut!!!
LOVE YOU!!!
LOVE LIFE!!!

No comments:

Post a Comment