Friday, February 25, 2011

Her er jeg nå...bedre skal det bli :-D!!!



Dette har vært en fantastisk dag, ENDELIG.....
Ting kan kun gå en vei nå håper jeg.
Jeg har brukt alt sinne jeg hadde i kroppen på trening i dag, og nå er jeg i KJEMPE godt humør:-)....
Nå ser jeg lyst på alt...
Å nå skal jeg forsøke å gi bånn gass på treningsøktene fremover så det blir resultater...
Sånn her gikk det i allefall i dag:

Strake Markløft : 85kg 10x4
Utfall(smith maskin, med en og en fot opp på benken bak: 100kg 10x4
Utside lår: 78kg 10x4
Innside lår: 78kg 10x4
Leg extension: 45kg10x4
Leg curl: 55kg 10x4 (merkelignok så tar den på leggene mine istedenfor,men det gjør ikke noe ettersom jeg gjør det riktig)

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hehe...
    Ja hvem hadde trodd at denne jenta skulle bli sterk i bena hehe..

    ReplyDelete
  3. Skikkelig tøffing du!
    Liker nordlendingene sitt uttrykk for tøffe damer.......det har ingenting med hverken størelse, fasong eller fasthet å gjøre, men here we go: 'panserpupper'....
    :))
    - Frankyboy

    ReplyDelete