Sunday, February 13, 2011

Fortsetter det slik, ja da blir det bra!!!

Da har jeg hatt nok en SUPER BRA treningsøkt...
Å det kan jeg si, det er ikke mye som er bedre enn det nå om dagen...
Jeg har ikke tatt max med kilo i dag, men er ikke bestandig en må det...
I stedenfor har jeg kjørt rep på 10x4 på alle øvelsene med laaaange pauser.
Med andre ord: jeg tok det pent i dag, men føles helt TOPP...

Dere som har følgt med litt har sikkert fått med seg at jeg har mitt eget system på hva jeg trener osv. At jeg kunn deler kroppen i 2, altså alt fra livet og ned første dag, alt ifra livet og opp andre dag, og pause hver tredje dag...
Så i dag var det livet og ned som sto for tur....
Dette var dagens trening:
  • Strake markløft :  80kg 10x4
  • Utfall i smithmaskin (med en fot opp på benken bak)   80kg 10x4
  • Leg extension:  40kg  10x4
  • Leg curl:  50kg  10x4
  • Innside lår:   71kg  10x4
  • Utside lår:    71kg  10x4

2 comments: