Wednesday, October 7, 2009

Tiden fly for fort!!!

Huff Huff... nå er det jammen leeeenge siden jeg har skrevet noe her inne..
Saken er den at det har vært mye å gjøre den siste tiden på jobb osv....
Jeg har jo holdt styr/drevet Kaliber Gym mens sjefen har vært borte en periode. Å som det ordens friket jeg er så var det en del som måtte komme i orden i mine øyne:-)..hihih..
Men jeg skal si dere en ting, å det er at jeg har verdens beste jobb.. Trives så utrolig bra.

Jeg har også vært hjemme i oslo i helgen... Sett på NM i body building og vært med Arne, min herlige vennine Johanna og samboeren hennes. En kjempe koselig helg, selvom den gikk så alt for alt for fort. Men regner med og komme hjem til Oslo igjen i November og kansje bli en stund.

Ellers skjer det vel ikke stort, har desverre ikke trent på en stund heller av forskjellige årsaker. Men satser på å komme igang allerede i dag:-)... Så da er det overkroppen som skal trenes... Det kommer til å bli deilig, og kansje litt vondt om noen dager da..hihi.... Men verdt det!!


No comments:

Post a Comment