Tuesday, October 13, 2009

Effektiv "fri" dag!!!

Snakk om å være effektiv på "fri" dagen sin a..
Jeg sto opp klokken 06.30 i dag,
og dro på trening så jeg var der i 08 tiden..hihi...
Fikk en kjempe bra trenings økt med både øking på roing og flyes:-)..
Jeg fikk også ryddet litt på gymmen,
og gitt enkelte instrukser til vaske damen. Desverre ble de ikke helt følgt når jeg var gått ut døren, men men...
Jeg har også vært og tittet på mailing som jeg må ha når jeg skal sette igang med opppussingen av både herre og dame garderobene
på Kaliber Gym.
Det kommer til og bli så fint der:-)..
Ellers så har jeg vært og hengt opp plakater rundt omkring for
Nordic Championship 2009 som skal holdes i trondheim.
Å vet du, jeg fikk jammen av meg tid til å ta meg en tur innom klesbutikkene oxo:-)...
bare for å slappe av litt, prøve klær og kose meg.

No comments:

Post a Comment