Thursday, September 10, 2009

Vervekampanje på Facebook, Gruppen Restylane club!

Da er det nye vinner muligheter for Restylane 1ml!!!

1ml Restylane x 5 loddes denne gangen ut!!! FRIST 24.sept -09

Her er hva du må gjøre for å delta:

1. Send ut invitasjon til gruppen vår på facebook, verv mist 5stk. Link til gruppen "her"(Tips: man kan invitere alle i ett nettverk) Følg med hvem av vennene dine som joiner, og send meg liste på hvem DU har vervet inne på facebook. (min 5stk)

2. Legg igjen en kommentar her på bloggen min, spiller ikke noe rolle hva og hvilket innlegg.

3.Add meg som venn på Facebook :) (Elin Kringen)

Vinneren får 1ml GRATIS Restylane, verdi ca 3500,- ved valgfri klinikk i Norge. Aldersgrense 18 år. Du må komme deg til/fra behandlingen selv, ikke være gravid eller ammende.

Lykke til, husk at beskjeden med hvem du har vervet sendes til meg inne på facebook, ikke som kommentar her:)

No comments:

Post a Comment