Friday, September 18, 2009

SÅÅÅ UTROLIG HERLIG!!!

Nok en natt sitter jeg oppe...
Jeg får rett og slett ikke sove.
Å da vet man jo hva som skjer, man sitter våken og grubler over alt mulig.
Å da mener jeg ALT!!!
Godt og Ondt....
Fortid og Fremtid....
Nye venner og Gamle venner.....
Famile....
Jobbing....
++++ en hel del andre saker....
Enkelte av tingene går såååå utrolig bra.
Noen ting vet du ikke hvor/hvordan skal ende.
Å resten er rævkjørt......
Hmmmmmmm
I går gikk jeg ute i ett regn vær jeg aldri har sett maken til her i Norge.
Alle som var ute i gatene hadde gjemt seg godt under parraplyene sine og løp dit de skulle.
Men JEG synes det var så utrolig herlig.
Jeg fikk sånn herlig følelse. Følte meg fri.
Full av energi, og tvers igjennom glad.
Alt på en gang.
Det er bare helt ubeskrivelig..
SÅÅÅÅ UTROLIG HERLIG!!!

No comments:

Post a Comment