Monday, September 21, 2009

En laaang dag!!!

Da var jeg omsider kommet hjem ifra jobb.
Det har gått i ett i hele dag.
Først i dag så måtte jeg ut på jobben for å ta en photo shoot. Å som alle vet så kan det fort ta litt tid, nærmere bestemt ett par timer.
Men herregud så morro jeg hadde det.
Jeg har oxo fått erfare at det er syyyykt tungt å ta trenings bilder.. Bare tenk når du har f.eks ett par handtler sånn litt over hodet og du skal holde den stillingen en stund.. Det var jammen av meg ikke bare bare...
Men selvførgelig klarte jeg det:-)!!!
Etter photo shooten ble jeg nødt til og kjøre en tur mot byen... Men tror du faen av meg ikke at veien var stengt pga en somalier som truet med å hoppe ifra KroppanBrua. Å den var stengt BEGGE veier i 7 timer... '
Seriøs, dem kunne bare latt han hoppe...
Jeg ble jo som dere sikkert skjønner nødt til å kjøre en inni helvetes omvei for å komme meg tilbake på jobben.
Å det var absolutt ikke no jeg hadde beregnet i tidsplanen min...
Men kom nå frem i tide, så da var det bare å sette igang med alt som måtte gjøres på gymmen. Jeg ble ikke ferdig med alt i dag, men nå som jeg midlertidig styrer Kaliber Gym har jeg da tid nok... Selvom jeg vet at jeg må få det unna i morgen. Hvis ikke vet dere jo alt jeg blir gal.
Jeg HATER rot og uorden.....
Nei nå skal det jammen av meg bli system og kustus på ryddingen til medlemmene!!!
Herlig Herlig!!!

2 comments:

  1. Snart kommer du hit wihiiiih!!!! Det blir myspys... :)

    ReplyDelete
  2. Jepp!!!! Det blir helt herlig snuppa... Gleder meg KJEMPE masse!!!

    ReplyDelete