Saturday, January 10, 2009

Nytt År, Nye Muligheter, eller??

Vel da var det lørdag igjen;-)...
Det har vært en så langt stille og rolig helg. Jeg var hjemme i går, men kom meg ikke i seng før klokken 8 på morningen i dag. Sånn er det når er en sitter og skriver med herlige personer. Da glemmer man fort tiden!!! hehe..
Men tror vel kansje at det kan være verdt å miste litt natte søvn for det gitt.. Oxo skal jeg jo jobbe i natt så fin måte og snu døgn rytmen på. Bare for å ikke høre for klysete ut:-P...

Ellers så har dette året vært ganske bra fram til nå. Det begynte helt topp den første helgen. Hadde en nyttårfeiring/helg jeg sent vil glemme. Etter det fikk ting en liten stopp, eller ny start om en kan kalle det det. Blir litt som jeg skrev i det forrige innlegget. Å husk, man skal ikke gråte over spilt melk som de sier. Uannsett hva det skulle være, om det er jobb, leilighet, reise planer, eller kjærligheten.

Jeg tror vel alt skjer av en grunn. Livet blir bare så bra som du gjør det selv. Må ta sjanser her i livet eller så kommer man seg ingen vei. INGEN ting og tape på det..

WHAT DON`T KILL YOU MAKES YOU STRONGER
LOVE LIFE

No comments:

Post a Comment