Thursday, January 29, 2009

Man kan jo håpe en vakker dag.......

Nå har nettopp venninen min og typen hennes kommet hjemmom her med en haug med nye møbler til leiligheten. Masse fint, fra kjøkken utstyr til TVèr.
Jeg må jo bare innrømme at jeg faktisk er litt misunnelig på de da. De er jo SÅÅÅÅÅ forelsket og har det fint sammen på dems egene rare måte..hihih:-P
Tenk om jeg oxo kunne fått meg en mann jeg kan le og ha det morro sammen med. Ha de værste diskusjonene om alt mulig, både saklige og ikke saklige ting. En som er snill, omtenksom, respektfull, og trofast... Å som ikke er GAL !!!!
Hvem vet, kansje han finnes der ute ett sted?!
Kansje tilogmed nærmere enn jeg aner!!!
Men... til den dagen kommer så skal jeg leve livet og kose meg;-)...
Love Life
Live Life
"over seas and
coast to coast"

No comments:

Post a Comment