Tuesday, January 20, 2009

Tiden fly visst!!!

Uff da, nå er det visst gått 1 hel uke siden jeg har skrivet noe her.. Der ser du hvor mye spennende som skjer i mitt liv?!..hihih..
Neida, bare tuller... Har skjedd/skjer faktisk veldig mye denne måneden her.
Denne uken har vel egentlig bare gått veldig fort. Jobbet ute på torsdag og lørdagen. Kjempe koselig de jeg jobbet med, men vi fikk mye og gjøre på lørdagen da:-/.
Akkurat nå er jeg faktisk hjemme hos familien på besøk. Har vært her siden søndagen og blir til onsdagen. Skal være hjemme med små "søskene" mine. Så det blir koselig. Er jo ikke så ofte jeg får tid til og komme utover hit så..
Her har det forresten kommet masse snè de siste 2 dagene, og det har blitt så lyst og fint. Amanda (hunden min) stor koser seg ute i ny snøen.
Hørte det var kommet snè i Oslo også, å DET er jeg lite fornøyd med..Hihi...Da kan det heller holde seg på fjellet eller tryvann...:-P
Men det blir godt å komme hjem til Oslo igjen da. Å enda bedre når jeg får reist til Trondheim i slutten av januar..hihih... Gleder meg helt syyyykt til å fly avgårde til nord!!!!!!!!!
Jeg får satse på at de neste ukene går fort! Men regner nesten med at de gjør det ettersom det er masse jobbing og MASSE styr med pakking siden jeg skal flytte denne måneden, og ikke har funnet no fast sted å bo enda... Jeg har heldigvis kompiser som er snille og har tilbudt meg at jeg kan bo med de til jeg finner ett sted jeg kommer til og trives med da. TUSEN TAKK!!!..
Så alt ordner seg for snille jenter!!!!!
Å da mener jeg ALT, håper jeg da;-).... Kansje jeg tilogmed får meg en gentlemann i nærmeste fremtid?! Alt kan skje!!!!
Jeg tror i allefall at 2009 er året for meg;-)....

No comments:

Post a Comment