Sunday, November 14, 2010

Deler av min herlige familie!!

Denne helgen har jeg vært så utolig glad for at jeg har familie...De stiller alltid opp.
På torsdagen kom søstra mi S ut til meg for å låne bort bilen til meg i 2 dager... Enda hun og E hadde MYE de skulle fikse på fredagen, og kan vel si at de var litt stresset oxo heheh..  Jeg begynte å "krangle" med S når jeg skulle betale hun for lånet, for selvførgelig nektet hun å ta imot no.
Å siden hun er den eldste så bestemmer hun visst...
Men hun tør ikke "sloss" med meg
som hun gjør med de andre om dem ikke oppfører seg hehehe...
Vel vel, uannsett, det var kjempe snilt
av dere begge 2 å låne meg bilen:-)
Tuuuuusen Takk!!!

I går kveld var jeg skikkelig fortvilet, uten at jeg skal nevne hvorfor..
For ja, det kan virke litt tullete at tårer kan renne for det det gjalt, men der kan du oxo tru at min søster L kom kjørende ut til meg på under 30min. Det var utrolig koselig. Hun skjønner liksom alt hun. Det er sånn fam/venner alle burde ha.
Vi ble sittende å skravle, le, og fikk opp humøret mitt..hehe..
Å tror du jammen ikke at jeg fikk overnattings besøk!!
Min kjære søster L ble nemlig over til i dag.
Jeg fikk oxo en innflyttnings gave :-).
(jeg legger inn bilde av den når den er tent  litt senere)
Tuuuuusen Takk!!!

Nei det sier jeg bare, å ha familie som det her skal du lete lenge etter!!!

I dag skal jeg gå på trening å bruke all energien, hat, sinne, og frustrasjonen på en skikkelig hard økt.
Så da kommer det noe godt ut av det :-P...
Ellers så MÅ jeg støvsuge og vaske her. Det ser ikke ut. Jeg røyter jo mere enn en hund. Tror folk hadde fått sjokk hvis dem hadde sett hvor mye hår jeg mister. Ikke ett pent syn...
Men men, godt man har
BIGSEXYHAIR
Root Pump

1 comment: