Thursday, November 25, 2010

Noe å tenke på!!!

Ondartet hjernesvulst
Som mange vet så mistet jeg pappa`n min for en del år siden.
Han fikk kreft, ondartet svulst på hjernen..
Vi prøvde alt som i den tiden var mulig å gjøre for kansje å bli kvitt kreften.
Cellegift behandlinger, og reiste til USA for å se om det var noe spesialistene  kunne gjøre.
Men desverre ble det bare med den lange reisen frem og tilbake.
Pappa døde mandag 13.desember 1993, 61år gammel.
Jeg kommer ALLTID til å savne han,
og selv den dag i dag har jeg dager søm kan være skikkelige tøffe.
Men, jeg har selvførgelig alle de gode minnene:-)....

Godartet hjernesvulst
Jeg har lest om en kvinne for noen uker siden.
Hun gikk rundt med hodepine i lengere tid uten å vite hvorfor.
Hun hadde også i lengere tid hatt litt kramper i deler av kroppen, og melk i brystene.
Men begynte å lese litt på nettet når hun også mistet menstruasjonen.
Etter lengere tid fikk hun tatt blod prøver som bl.a målte prolaktinen i hypofysen.
Kan hende jeg formulerer meg feil, men husker ikke ordrett hva som ble sagt/skrevet.
Kvinnen hadde fått svulst, men  godartet.
Godartet hjernesvulst er visst nok noe en person kan ha i mange år
uten å merke mye til det ettersom den kan stå stille eller at den vokser langsomt.
Behandlignsmåter er medisinsk, og/eller operasjon.


Det er forsatt mye forskning som kan gjøres
for å finne ut hva
som kan kurere de forskjellige kreft typer.
Men de trenger vår støtte/hjelp!
Jeg håper alle som er inne å leser dette innlegge kan ta en titt på denne siden:
og at de som synes at det er en god sak å støtte går inn her:

TUSEN TAKK!!!!

No comments:

Post a Comment