Monday, August 10, 2009

For en Herlig Ferie!!!

Vel da var jeg vel mere eller mindre hjemme igjen. Iallefall en rask tur før jeg mest sansynlig tar en svipp tur hjem til Oslo igjen:-)...
Jeg har vært i Lofoten, rettere sagt i Svolvær i 2ukers tid.. Det har vært sååååå utrolig koselig.
Vi var KJEMPE heldig med været hele tiden, så det ble mange dager på stranden, ute på båt og fjellturer.
For folk som aldri har vært i Lofoten er det kansje vanskelig å forstå, men det er som å være i syden når det er fint vær der. Kritt hvite strender, en helt utrolig herlig farge på sjøen, og ikke minst vindstille med en sjø som ser ut som glass....
Dere kommer til å forstå hva jeg mener når dere får sett bildene...!!!!
Ellers har jeg vært omringet av både gammel og ny familie hele ferien. Så vi har vært en stor og god gjeng. De eneste som manglet der var Malin og Christian, broren min Trond Wiggo, og fetteren min Fredrik med fam. Da hadde vi vært alle tror jeg. Men kansje vi er så heldig at vi klarer og samle absolutt alle en gang oxo....
Tore (den ene broren til Arne) kom helt ifra statene med 2 av ungene hans og hans herlige fremtidlige kone Tina..... Desverre måtte Tina dra 1 uke før de andre:-(... Det var ikke no morro. Hun er bare en helt utrolig herlig amerikans lady. Fikk kontakten med hun med en gang. Men kansje ikke så rart, Arne sier jo at jeg virker mere amerikansk enn norsk så...:-P... Å det har han vel helt rett i..
Den eldste broren til Arne var oxo på Kvila som det heter der med hans kone, 2 barn og hund. De dro oxo forsåvidt litt tidlig desverre. Men jeg renger med at det ikke blir så lenge til neste gang vi sees....
Men på det meste ar vi 11mennesker og 2hunder på kvila..hehe... Såååå utrolig snilt av Anne (og the killing maskin hunden)å la alle få komme og bo på kvila..hihi.. Tusen Takk:-)....
Inger (moren min) og Amanda (hunden) var oxo i Svolvær. De bodde hos tante Solveig og onkel Johan. Å bare for å få sagt det, onkelen min tror forsatt jeg er 3år..hehe.. Det kan en se på bildene. Du ser i alle fall det kjære bror..hehe...
Men jeg synes nå bare det er litt morsomt jeg da. Det og lukta nede i kjelleren bringer liksom fram minner ifra barndommen..hehe Merkelig men sånn er det bare..hehe...
Jeg fikk også heldigvis møtt min kjære kusine Hanne og samboer Bjørn under middagen hos tante Solveig og onkel Johan. For den siste dagen ble det ikke tid til no kaffe hos Hanne og Bjørn. Men neste gang får jeg be dere:-), + minste jenta/gutt som da er blitt født:-)...
Vel.... det var dette for nå, og bildene kommer!!

No comments:

Post a Comment