Tuesday, May 19, 2009

Hjemme igjen...

Ja da var jeg hjemme igjen, og det er sant som de sier: Borte bra, men hjemme best!....
Jeg har vært hjemme og kost meg med venner og familie. Jeg begynte uken i Oslo hvor jeg og jentene dro på byen. Vi hadde det såååå utrolig koselig og det var såååå godt å se alle igjen. Har savnet de utrolig masse. Det er ikke bestandig så lett å være så langt unna vennene sine skal jeg si deg. Så da kan dere bare tenke dere hvor godt det var å se igjen alle....
Jeg skulle jo egentlig oxo ta en haug med nye bilder men der har jeg litt dårlig nyhet desverre:-(.... Jeg fikk kraftig pollen allergi med en gang jeg kom nedover og hovnet opp i annsiktet osv så bildene ble ikke tatt:-(.... Men tror uannsett ikke dere ville sett på bilder av meg sånn jeg så ut..hihi..
Så dere får smøre dere med litt mere tålmodighet..
Jeg dro tidliger hjem til Inger oxo pga at photo shootene ikke ble noe av. Der har jeg spist mere mat enn dere noen gang kan tenke deg.. hehe... Men det er vel siden jeg vet at det var siste sjansen min på å gafle i meg masse mat på en VELDIG VELDIG lang tid etter som jeg starter med fitness i morgen.. JA du leste riktig, JEG skal begynne med fitness.. Gleder meg faktisk kjempe masse selvom jeg vet at det kommer til og bli knall tøft ettersom jeg aldri har levd på diett, og ikke trent mere enn 7 dager tilsammen hele livet mitt.. hehe
Men bare vent å se, det kommer til å bli helt sykt bra....

No comments:

Post a Comment