Saturday, May 23, 2009

Mye skjer iløpet av 1 dag...:-P

Jeg har hatt en veldig fin dag på jobb.. Deilig å bare være rundt koselige mennesker. Jeg fikk trent oxo da men som dere kansje skjønte på det forrige innlegget så klarte jeg å få en vekt i hodet... Jeg får vel kansje forklare kort.. Jeg satt og tok skulderpress med handtler. Ikke mere enn 10kg i hver hånd. Men på mitt andre sett så løftet jeg opp ett par ganger så datt hele armen ut av ledd igjen og låste seg.. Å det medførte da at jeg mistet vektene og havnet på golve.... Det er ikke no behaglig når de hopper ut av ledd se... Men får se positivt på det.. Jeg fikk jo underholdt gymmen..hehe
Ellers i dag har jeg gått en tur og nyter livet... Men desverre så vet jeg at enkelte ting ikke er helt riktig... Tenker avogtil at jeg tenker litt for mye rart på ting og tang.. Men venninen mine er enig så det kan jo ikke være at vi alle tenker feil da..Eller?!
Hemmelig, holde det for deg selv, si noe, eller ikke??!!..hmmm
Hva sier dere jenter?!!

No comments:

Post a Comment