Sunday, March 1, 2009

Hmmm...

Ja da var jeg hjemme ifra Egypt turen. Var virkelig deilig og komme seg bort litt. Det var desverre ikke så fint vær der da men.. Det begynte tilogmed å regne, noe det ikke hadde gjordt på 10år. Så det var jo litt morro. Selvom jeg heller ville hatt strålende sol og varme. Men man får det ikke bestandig som en vil har jeg merket...
Men takk for en strålende tur:-)....!!!!
Nå har jeg forresten kommet meg oppover til Trondheim oxo. Jeg skal være her en liten stund og jobbe.. For det meste i barnehage, men har fått jobb i en kosttilskudd butikk oxo.. Det er helt sykt morro. Jeg har lært en hel del allerede.
Ellers så har jeg begynt å få pakket ut i leiligheten, og selvsagt vært på ikea og handlet ett klesskap som jeg skal montere sammen til uken... Så det kan jo bli spennende og se hvordan resultatet blir. Men tror nok det skal gå veldig bra, har jo fått litt trening på å sette sammen skap når jeg hjalp Alex... hihi.. Selvom han gjorde det meste:-P
Så egentlig herr Alex.... du burde jo komme og hjelpe meg..hihi:-P...
Neida, jeg får vel gjøre det selv.. Da har jeg noe og gjøre i denne ensomheten her oppe til uken.
Å da får jeg ikke tid til og tenke på mye rart, beskymre seg over magefølelser osv...

No comments:

Post a Comment