Tuesday, March 24, 2009

Da er jeg igang, Kaliber Gym!!!!

I dag var jeg på omvisningen hos i Trondheim.
Det var ett utrolig flott treningsstudio, med kjempe bra apparater, service, og ryddige forhold.
Dem har oxo ett ekstremt godt utvalg av kosttilskudd, og noe trenings klær. Gode priser!!!!

Så.... nå er jeg blitt medlem, og skal ha min første trenings time en gang denne uken...
Jeg skal forresten oxo ha ett par photo shoots der med gjevne mellomrom;-)...hehe
Men skal så klart si ifra når.. Så nå regner jeg med at hele Trondheim`s befolkning blir med meg og trener på Kaliber Gym!!!! Det hadde iallefall vært veldig koselig å fått seg noen nye trenings kompiser og bekjente her;-)....
Så få trenings rumpene deres på Kaliber Gym NÅ og få nøkkel kortet deres!!!
Det er nemlig DØGN ÅPENT;-)!!!!!

(linken står oxo til høyre på siden min)





No comments:

Post a Comment