Tuesday, February 3, 2009

Helgen som var og uken som kommer!!!!

Sorry at jeg ikke har skrevet før nå..
Har vært litt sliten og forkjølet etter helgen, også begynte jeg i ny jobb i dag...
Ett utrolig koselig sted og jobbe forresten.
Helgen som var har forresten vært helt herlig. Jeg har hatt det kjempe koselig og morro.
På lørdagen fikk jeg sett litt av Trondheim by. Eller egentlig hele, ettersom vi var oppe i det Tyholt Tårne dems. Helt på toppen i årnet var det en restaurant hvor vi tok en mat bit mens vi så på utsikten. For det som er så spes med tårnet er at det roterer rundt så du får med deg alle kanter av byen når du sitter på restauranten. Så sinnsykt kult... Jeg så tilogmed helt hjem;-). Hihihi
Senere på kvelden var det klart for smoothie-vorspiel i Nedre Ila. Jeg lager nemlig de råsest/beste og mest sinnsyke smoothiene i verden..hoho
Tror i allefall de falt i smak.. For enkelte personer ble fulle på lørdagen av de, og ville ha vanlig smoothies til frokost så da kan de ikke ha vært så allerværst..
Ettersom jeg har vært litt forkjølet i helgen var jeg egentlig skikkelig dårlig på søndagen, men klarte ikke si nei til å bli med Offiseren på kino.. Filmen vi så husker jeg ikke hva heter, men den hadde visst en viktig betydning etter Offiserens mening...
Vel dette er noe av det jeg gjorde i helgen...
Må forresten for lov til å takke nok en gang for en kjempe fin helg...
TUUUUSEN TAKK!!!!!!!!
Ellers så har jeg fått flyttet ut fra Johanna og inn til Johan. Får bo her litt ettersom det hastet litt med og flytte ut ifra Johanna og jeg ikke rakk å finn meg no nytt sted. Så blir vel boende her til jeg reiser til Egypt den 18.feb..
Tusen Takk !!!
Resten av uken og ukene før jeg reiser skal jeg jobbe på den nye jobben min.
Trives allerede kjempe godt der så blir noen riktige bra uker..

No comments:

Post a Comment