Tuesday, February 17, 2009

Beklager....hihi

Uff..... Jeg beklager sååååååå mye at jeg ikke har skrivet på en hel evighet. Det har vært mye som har skjedd de siste 2 ukene, og har vært mye og gjøre...

Disse 2 ukene har jeg blandt annet hatt det kjempe fint sammen med en gjeng med kollegaer og barna.. Det var utrolig tøft og tårevått å si farvel til dere alle i dag. Spesiellt disse små søte barna som jeg har blitt så glad i. Jeg kommer til å savne dere kjempe masse. Men ikke vær redd, jeg kommer til å komme innom hver gang en mulighet byr seg.

Ellers så har jeg fått satt bort alle møblene mine siden jeg har fått meg en møbelert leilighet;-), skjønner??!! hihih...
Det er helt UTROLIG hva for no flott som følger med leiligheten. Men jeg skal ikke ramse opp alt nå..hoho...

I morgen reiser jeg forresten til Egypt. Gleder meg utrolig masse. Blir deilig og komme bort nå til varmere strøk. Jippi!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment