Wednesday, June 1, 2011

De "SMÅ" tingene!!!

hmmm... Det er vel ikke helt riktig å kalle det "små" ting. Men det er på en måte det det er.. At "små" ting er de største du kan få. F.eks koselige meldinger på mobilen, en post it ett sted f.eks de kjære vet du kommer til å se, eller f.eks ett speil:-P osv osv.... Eller enda større ting som kansje sies rett til personen... 
Jeg skal jo faktisk innrømme at jeg til tider har skrevet koselige små ord å hengt opp for meg selv,selvom jeg VET at det helt klart er bedre å få det ifra den man elsker.
Å likeså å fortelle en person de "små" tingene.
Den en har "på" hjertet:-P.... hehe


Herregud, nå er jeg klysete.. Det må være feberen...
Helt sant, har gått rundt med feber og vært umenneskelig kvalm de siste 3dagene, og sår i halsen. Skikkelig hals brann .... Vel vel... får satse på at det går over snart. Spes nå når været kansje begnner å bli bedre:-P..

No comments:

Post a Comment