Saturday, May 21, 2011

Med tiden:-)

Hmmm.. er ikke alt som går etter planene for tiden... Skal visst alltid være noe.. Jeg skal ikke si noe mere om hva det er eller hva det gjelder. Men satser på at alt faller på plass iløpet av de neste 8ukene... Krysser fingrene for det.

Kjærligheten derimot, den går helt fantastisk. Jeg er like forelsket/betatt som første gang. Eller, blir vel heller riktig å si at jeg bare blir mer og mer forelsket/betatt. Jeg har virkelig fått meg en helt fantastisk mann, å godt er det hehehe....

Jeg har forresten flyttet, vet ikke om jeg har sagt det tidligere... Jeg har riktig nok ikke vært mye hjemme i den nye leiligheten, men den er KJEMPE flott, og de jeg leier hos er kjempe snille og ryddige folk... Når jeg skrev kontrakt med de første gangen ble jeg bedt hjem på vafler, hehe. Å tror du jammen av meg ikke at de hadde eple gelé. Å det har jeg lengtet etter siden far brukte å lage det. Å det er over 20år siden hehe...
Jeg får vel bed de på vafler en gang til meg oxo:-P... Om jeg får muligheten.

Jeg har som sagt ellers trent veldig lite i det siste.
Men er kjempe fornøyd med dagens økt.
Har begynt med benk press bla. hvor jeg tok:
30kg 1x12
45kg 3x12
&
50kg 1x5 (kun for morro)


Eller i dag tok jeg nedtrekk med:
50kg 1x10
60kg 1x10
65kg 3x10
Så med andre ord, jeg tar mere enn jeg veier :-P...


Så var det enarms roing med handtler.
Det har jeg forsåvidt oxo nesten nettopp begynt med.
Der tar jeg:
15kg 1x12
20kg 3x12
Dette blir jo noe helt annet enn når jeg tar sittende roing på maskin med tanke på kiloene så derfor jeg ikke klarer mere. Men det kommer seg vel.






No comments:

Post a Comment