Sunday, May 29, 2011

Gode venner er godt å ha!!!

Ååå for en fantastisk helg...eller fredagen var fantastisk heter det...
På fredagen var jeg nemlig sammen med min gode venn Barry ( www.barrycolson.com ) hele dagen. Først satt vi å tok en kaffe/te på en bar nede i byen, mens senere på Nama sushi for litt mat. Det var så utrolig godt å se han igjen og få snakket ut litt om alt som har skjedd siden sist jeg så han, og ting som plager meg. Så du kan tenke deg at kjeften gikk både med han og på tlf med Peder før på dagen hehe... åååååå.. Jeg burde vel kansje tatt en tlf til med tror jeg skal bruke "det" på trening i stedenfor..... vel vel...
Ellers på fredagen, etter mat på Nama dro jeg en rask tur hjem for å dusje og så ned til Barry igjen. Han er som dere vet nemlig piano player. Helt rå!!! Så han skulle jobbe, men jeg ble med og vi hadde det kjempe gøy hele kvelden, det var god stemning i lokalet, og absolutt ikke noe å klage på. Ingen tvil om at jeg hadde godt av å være med venn/venner  igjen.... hmmmm....  

Resten av helgen har vel egentlig ikke vært så spesiell, og innlegget her ble ikke helt som jeg hadde planlagt. Men, livet blir heller ikke bestandig sånn man tror, ingnen ting går bestandig etter planene så....
Thats Life!!!

No comments:

Post a Comment