Thursday, May 12, 2011

Flink??? hehe

YES!!!!
Jeg har vært SUPER flink å trene nå, i 2 dager hehe...
I går var vi sammen å trente så da fikk jeg litt hjelp til benk press, og hang ups som jeg da ikke har fått gjordt siden sist vi trente sammen..
Så det var jo bra, greit å variere litt på øvelser og kilo som alle vet:-D...
I dag har jeg vært å trent alene siden vi ikke har tid senere i dag ettersom vi skal hjelpe en kompis av Espen å flytte.. Hmmmm lurer på hvordan det skal gå med tanke på at jeg er veldig sliten i armene etter økten i går, og har kjørt ganske hard i dag med strake mark løft, og beinpress (liggende)... Men men, får vel bare bite tenna sammen så vi blir fort ferdig:-D.
Da får vi mere tid sammen hjemme...
Plutselig må jeg jo reise hjem igjen:-(..... en dag....... hehe :-P.....

No comments:

Post a Comment