Wednesday, May 11, 2011

Elendig blogger... men men.. :-P

Ja jeg vet, jeg er elendig til å blogge for tiden... Så får se hva jeg gjør med tiden om jeg legger ned hele blogg siden, men mindre jeg blir flinkere å blogge da:-P... hehe

Det har skjedd mye den siste tiden men skal heller prøve å oppdatere for hver enkelt dag, nesten..
Jeg hadde besøk forrige helg igjen, og vi var på OGP en liten tur, og møtte venner/familie til middag. Det var helt perfekt. Såååå koselig å se gamle kjente igjen ifra Trondheim...

Nå er jeg endelig tilbake i Bergen hos min kjære, og ting er like bra som alltid...
Jeg blir her iallefall til over 17.mai så blir koselig å feire sammen.
Første 17.mai i Bergen:-)... Vi har ikke planlagt hva vi skal gjøre enda, men mye mulig det blir noe god mat hjemme her. Så får vi se hvem som kommer. Espen har iallefall lovet en av mine beste kompiser, Barry,  at han skulle få komme på middag, så får høre med han iløpet av uken om han har noen planer. De3t hadde iallefall vært veldig koselig:-D....

Vel, jeg skal som sagt prøve å blogge mere, enn så lenge får dere ha en forsatt fin dag:-D..hehe

No comments:

Post a Comment