Sunday, October 31, 2010

Vil ha, skal ha... yes...

Vel... Da var denne uken snart ferdig også.. Herregud så fort det har gått.. Å ikke har jeg hatt mere enn 3 styrke treningsøkter heller :-(... Hmmm Ikke bra. 
Men sier kroppen STOPP så er det ikke så lett. nei da er det bare å sette ned tempoet...
Men en ting kan jeg love, motivasjonen er på TOPP!!!!
Trening, kosthold, og kropp er vel det beste å ty til når man vil ha kontroll på livet sitt tror jeg...Det får oxo opp selvtilliten når den er nede pga andre ting :-).. Negative hendelser/ting kan oxo virke som en positiv ting når en trener. Det hjelper iallefall meg til å presse/yte max på trening. Litt rart egentlig, men jeg får en ekstra energi på trening av enten å være forbanna på noen eller det helt motsatte:-)...
Nei bare pass deg.
For hvis du synes kroppen min ser vassen ut nå,
da får du sjokk om 2måneder..hihih
Her skal det trosses smerter så det holder for å bevise noe til meg selv og andre:-P...

No comments:

Post a Comment