Sunday, October 10, 2010

Dårlig dag ---> Bra dag.. Så fort kan det gå :-)

Det ser ut til at resten av denne dagen blir skikkelig dårlig.. Å ikke fordi jeg er p.furt, men rett og slett for det er en dårlig måned. men alt for mye ting som kan dukke opp i hodet av ting som har gått galt, kunne gått annerledes og litt følelsen av at man gjør så fremtiden står helt stille. Selvom tiden går fort.
Jeg er litt redd for at jeg skal bli skikkelig kald (igjen) og bitter... Det er rart at man avogtil kan "hate" (kansje litt for sterkt ord, men ) en person en elsker så høyt. Å da mener jeg selvførgelig meg selv oxo.. Man må jo elske seg selv før en kan elske andre som det sies....
Nei uff, føler at jeg sitter her å tenker ALT FOR MYE. Humøret og tankene svinger opp og ned her jeg sitter hjemme med levende lys og rolige favoritter på radioen. Samtidig som jeg drømmer meg bort til en helt fantastisk fremtid så biter forsatt fortiden meg i ræva... Å det er ikke like godt hver gang... Desverre, hehe...
Føler meg oxo helt elendig om dagen, har ikke trent siden begynnelsen av september.. Å det hjelper ikke akkurat på selvtilliten av forskjellige ting en får høre for å si det sånn...
Nei uff, nå ble det mye negativt her kjenner jeg... Får snu om 100%...
Sånn, da var humøret på topp igjen... Så fort kan jeg snu ting.. Skallet er visst tilbake allikevel. Om det er bra eller dårlig kan være det samme nå...
Det er forsatt mye som blir liggende i tankene til slutten av måneden.. Men de forsvinner forhåpentligvis siste uken i oktober, eller innen novenmber.
Jeg får nok komme meg opp i morgen tidlig å trene ett par timer før jobb.. Det tror jeg er en god idè... Styrke trening gjør alltid så ting blir bra... :-)...
Å som alltid kan jeg bruke sinne for å yte maksimalt!!!
For er det 1 ting nå som SKAL på plass så er det Ygranes`s kropp, og planene for år 2011!!!
Planene/målene er iallfall lagt, nå gjenstår det bare å fullføre!!!
YES!!!
Nei, jeg tror livet smiler til en om man bare snur ting om til det positive sånn som nå...
Å jeg er jo ekspert i å se løsninger isteden for feil har jeg hørt...
Selvom det kan være litt slu og lur så jeg får det som jeg vil:-)....
Men det vet de/den enkelte...hihi
Lev livet på beste måte du kan!!!

No comments:

Post a Comment