Thursday, September 23, 2010

LÅNT TID!!!

Er det noe jeg tror få personer tenker over så er det at
vi alle sammen lever på "lånt" tid.
Vi vet aldri når livet skal ta slutt eller hvordan.
Det er jo selvførgelig ganske bra at vi ikke vet,
men allikevel kan det være surt og urettferdig.
I mine 25år har jeg opplevd mye, mere enn mange kansje,
å da veldig mye sykdom og død desverre +++...
Å ja, vet at de sier at "det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere",
men.... så er det jo også noe som sier "to skritt frem, og ett tilbake...
Begynner nå å lurer på om den siste egentlig er motsatt men...
Hmmm...
Nei det sier jeg bare:
Lev hver dag som om det var din siste!!!!
Du lever på lånt tid!!!!

2 comments:

  1. Et skritt frem og to tilbake heter det ;)

    ReplyDelete
  2. Ja jeg er klar over det, å det er nettopp det som er problemet....;-)

    ReplyDelete