Sunday, September 12, 2010

5000 fot opp er det beste mot kvalme!!!

Fy f..... når ikke havregryn og protein pulveret smaker godt til frokost en gang da skjønner man at starten på dagen har vært dårlig. For jeg er vanligvis veldig glad i det. Men, det hjalp visst ikke mot kvalem....Vel vel....



Tror jeg må ut å ta meg en fly tur snart igjen for å få slappet av 100%.. Å ja, det går ann selvom man er over 5000fot oppe i lufta :-D..

Jeg får vente å se når god været kommer og da skal jeg be med meg mine gode venner i politiet, MH & Co.... :-D...


De har fortjent å få litt luft under vingene og kunne slappe av litt de oxo så mye dritt folk de kommer borti.

Velkommen om bord!!!





Nei nå skal jeg hoppe i dusjen å gjøre meg klar for familie selskap med ungene og resten av familien.

GRATULERER MED DAGEN C!!!!!

No comments:

Post a Comment