Saturday, June 5, 2010

Alt annet er ubetydelig!!!

Herregud!!!!!
Jeg har nettopp sett ett program på tv`n, Brura blei lura. Kort fortalt gikk det ut på at den kommende bruden ikke fikk lov til å bestemme en eneste ting når det gjaldt selve bryllupet, men at brudgommen skulle fikse alt. Å da mener jeg ALT. Kjole, sko, lokaler, blomster, innbydelser osv osv....Bruden får heller ikke lov til å kontakte brudgommen for å snakke om bryllupet.
Selvførgelig i dette programmet får bruden helt panikk. Hun gråter over alt hun tror ikke blir som hun ønsker på hennes store dag, synes hun ser feit ut i kjolen han har valgt osv...
Det er her jeg begynner å lure hva som er galt oppe i toppen på dama. Men etter det jeg har skjønt er det mange jenter/damer som vet nøyaktig hvordan de ønsker at bryllupet dems skal være. Hmmmmm.
Der er den store forskjellen mellom de jeg snakker om og meg selv.
Det eneste jeg ser for meg om jeg en gang skulle gifte meg er at jeg ser min kommende mann sitt store smil når jeg går mot han. Å jeg vet at jeg selv også kommer til å smile ifra øre til øre. Ha masse sommerfugler i magen (som alltid når jeg er rundt han), og føle meg som verdens heldigste jente. Alt annet spiller ingen rolle. Om kjolen er feil, det regner, feil trekk på stoler å alt annet små ting. Jeg har nemlig funnet/fått min store kjærlighet!!!
HUSK DET JENTER!!!

2 comments:

  1. candyking2009@live.noJune 17, 2010 at 9:09 PM

    eyy! er du dratt fra trondheim!? :( savner det utrolig vakre åsynet ditt når jeg kommer inn døra på kaliber. Var alltid en fryd å trene når du var der :) Tok i litt ekstra også ;)

    Uansett, mizz u much!

    C.K.

    ReplyDelete
  2. savner deg på kaliber sexybabe, alltid en fryd når du var der, u sexy little thing ;O

    Hilsen
    candyking2009@liveno

    ReplyDelete