Saturday, April 3, 2010

Komme seg videre...få styrke etter nedgang og tap...

Nå om dagen tenker jeg på ting jeg skal gjøre for å komme meg videre i livet.
Jeg står å vipper litt, men det som står først på planen nå er å komme igang med treningen igjen så fort jeg kan. det gleder jeg meg masse til. Trening har virkelig gjordt livet mitt helt annerledes, på en bra måte.
Å det er takket være min venn og tidligere sjef

Gunnar Strand Jacobsen.
Eieren av http://www.kalibergym.no/ . Norges BESTE treningsstudio!!!
Jeg har lagt opp en trenings/diett plan som jeg skal få Gunnar til å finpusse på så er jeg igang igjen... Det kommer til å bli UTROLIG HERLIG!!!
Den eneste utfordringen blir å finne ett gym jeg kan trives i. For blir litt langt å pendle til Trondheim for å trene på kaliber hver dag..hehe..



Jeg skal oxo få meg en makeover. Vet ikke hvordan, eller hva jeg skal gjøre.
Så det er bare å komme med forslag!!!
Jeg trenger også tips til en flink stylist/frisør.
Begge disse 2 tingene jeg har nevnt med trening og makeover henger vel egentlig sammen.
Jeg trenger VIRKELIG en forandring.
Å da begynner jeg med det enkleste, som da er å forandre på det ytre.
Mitt indre har nok alt forandret seg. Mye mulig ikke til det bedre for de rundt meg, men nå skal jeg tenke på meg selv igjen så her er både pigger og mur oppe igjen.
Men men, dette er godt for meg, iallefall for en periode.
Det ser vel slik ut:
Ellers så har jeg planer om å søke om lån til å kjøpe leilighet.
Jeg er så lei av å leie, og får heller ikke ro i sjela av det.
Jeg håper virkelig at det ordner seg med lånet. I allefall nå når jeg har en så bra jobb og ikke kan rømme ifra ting jeg ikke liker..hehe
For nå om dagen er jobben min den eneste tingen som holder meg her i Norge.
For jeg har virkelig det jeg annser som å være en helt fantastisk jobb.
Eneste er at jeg skal rykke oppover i yrket etterhvert å bli tannlege da ;-P..hehe
Viktig med mål/planer.. for å komme seg videre i livet.... å få styrke
(Bare til info så ikke ting blir tatt feil.
Dette innlegge har ikke noe med kjærlighetssorg å gjøre.Man skal husker at det er mye en kan sørge over her i denne verden, og mye en kan glede seg over.
Å det skal også sies at mye av det jeg skriver er vanskelig å tolke riktig om du ikke kjenner meg ekstremt godt. )



















2 comments:

  1. Härligt med träningsbilder :-) Mer sånt!

    ReplyDelete
  2. Takk:-)...

    Ja det kommer flere.. Men blir nesten som å starte på nytt nå etter en lang stund borte ifra treningen.. men blir morro å se bildene for det kansje..hehe

    ReplyDelete