Sunday, February 14, 2010

Det verste uken på mange år!!!


Uff.. Denne uken har ikke vært noe gøy i det hele tatt.
Jeg har ligget hjemme med bihulebettenelse helt siden forrige helg. Det har vært så ille at jeg har vært nødt til å være hjemme ifra jobben. Noe jeg HATER maksimalt. Jeg er desverre ikke blitt mye bedre, men jobben kaller i morgen. Uannsett...
Ellers så har jeg fått andre nyheter tidlig i uken som kom som ett sjokk.. Jeg vet at alt vil gå bra, ting ordner seg alltid, men... som jeg sa det kom som ett sjokk, og ble lei meg. Av grunner jeg ikke kan forklare...
I dag har jeg også funnet ut av noe som ikke er lett i det hele tatt, bra/dårlig.. Det vet jeg ikke..
Men det har ført i at jeg sa ting jeg ikke burde si, og min kjære søte, snille vennine ble fryktelig lei seg.... Noe så tankeløst av meg... Mente virkelig ikke det. Men det ble vel litt for mye for meg uten at jeg tenkte på hun oppi dette.. Er jo så glad i hun.
Uff nei, for en uke..
Nå håper jeg bare virkelig at den/de neste ukene vil bli bedre. Å at ting faller på plass, og at alle får de nyhetene de ønsker seg...


Krysser Fingrene

No comments:

Post a Comment