Wednesday, January 27, 2010

Takk for en SUPER Bursdag snuppi!!

Jaja... Da har jeg feiret min 25års dag....
Å vet dere... Jeg kunne ikke hatt en bedre dag, og heller ikke ett bedre liv (minus små justeringer, og ting som skal på plass da).
Man kommer jo laaaangt på vei med en kjempe bra jobb, gode venner, ++++du vet Johanna..hehehe
Jeg dro rett ifra jobben å opp til min kjære vennine... Der hadde hun stelt istand med herlig mat, drikke og dessert.. For en herlig tjej... Så vi har bare koset oss hele kvelden.. Vi fikk oxo gjordt noe med det stygge håret mitt.. Fargen var jo helt grusom.. Men nå er jeg faktisk veldig fornøyd. Selvom det kansje kommer bli ett sjokk for noen at det er så mørkt. hihi... Men det er jo faktisk bare viktig at jeg liker det så :-P...hihi
SÅ TUUUUUSEN TAKK for en helt fortryllende kveld kjære. Glad i deg..

No comments:

Post a Comment