Thursday, November 12, 2009

Fantastisk dag!!

I dag har jeg fått farget håret mitt hos min fantastiske vennine Sanja.
Jeg ble så UTROLIG fin, om jeg får si det selv..
Ellers så har ikke dagen gått som planlagt..
Jeg skulle blandt annet trene overkroppen i dag, men det gikk galt ved første skulder øvelse:-(.
For som dere vet så har jeg problemer med skuldrene mine enda, å det har ikke akkurat blitt noe bedre etter jeg pusset opp Kaliber..
Så i dag så hoppet den ene skulderen ut av ledd igjen.
Det var sååå sykt vondt, og de karene som var å trente,
de ble bare stående å føle seg hjelpesløse.
Men etter 5min så spratt den tilbake da, men da var den trenings økta ødelagt.
Ellers så hadde jeg oxo no andre planer i dag, men kansje like greit at det ikke ble no av..
Så nå har jeg bestemt meg for å gå ut en tur i kveld.
Skal å høre på Barry spille piano på 3brødre..
Han er en KJEMPE flink piano spiller.
Så da blir vel kvelden topp allikevel,
selvom det ikke kan sammenlignes med enkelte andre planer...
det eneste jeg lurer på nå er hva jeg skal ha på meg???
hiihi....

No comments:

Post a Comment