Monday, April 27, 2009

Tiden bruker på KALIBER TRENINGSSTUDIO!!!!!

Vel... jeg har hatt nok en rolig helg... Ikke no fyll og fanteri..hihi
Det her har vel heller vært en mere effektiv helg med jobbing og trim.
Jeg og Arne var å gikk tur på Lade stien på søndagen, så det ble fort litt over 5km lang tur. Jeg har vel oxo tilbringt veldig mye tid på de 4 siste dagene.. Tenkt det a, hvem hadde trodd at jeg skulle trives på ett trenings studio..hoho... Nå har jeg jo nærmest flyttet inn der:-P.....
Jeg er her forresten nå oxo...
Ellers i dag skjer det vel ikke stort. Jeg skal nok bare ta det med ro. Blir ikke no treningsøkt med Gunnar (personlig treneren min) før i morgen. Så da er planen for denne uke og trene tirsdag, onsdag, torsdag, og kansje fredagen.
Man må jo jobbe for å se resultater vet du, ingen ting kommer gratis:-)...

No comments:

Post a Comment