Wednesday, April 22, 2009

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har nå fått bekreftet at jeg fikk skoleplass. Så i 2010 er jeg utdannet tannpleier og mest sannsynlig lege sekretær... Flotte greier eller hva??!!..hihihi
Gleder meg SÅÅÅÅ utrolig masse. Føler virkelig at ting faller på plass nå. Iallefall når det gjelder jobb/skole saker... Men har nå virkelig trua på at andre ting faller på plass oxo, må jo bare være positiv vet du:-).
I går fikk jeg oxo en beskjed/nyhet som gjorde meg litt betenkt. Men jeg visste jo at den dagen ville komme før eller siden så. Godt for deg vennen, og lykke til. Ønsker deg som sagt kunn det beste!!!
I dag skal jeg forresten på nok en trenings økt på , og jeg gleder meg faktisk utrolig masse.hihi.. For jeg vet at dette blir en helt sinnsyk bra trenings økt....

No comments:

Post a Comment