Tuesday, December 9, 2008

Takk Takk!

hehe.. Ja da var tydligvis ViMenn magasinet kommet ut til de som abonerer på det. Fikk en koselig telefon fra en ung fans i dag.
Tusen Takk;-).
Da er det bare og vente og se den 16. des når det kommer i butikk hyllene oxo;-)
I går klarte jeg å miste timen min hos fysoterapauten min. Så helt feil på klokka. Såååå irriterende, jeg som ALLTID kommer presis. Han må ha trodd je var en stor slask.. Men han ga meg heldigvis en ny time i morgen da. Noen han absolutt ikke hadde behøvd og gjordt så det var jo utrolig snilt av han.
Så da blir det trening i morgen tidlig;-)...
I dag skal jeg bare rydde og vaske her hjemme. Må få det litt rent og pent her nå for både jeg og Johanna har hatt det litt travelt i det siste. Men har jo nok av tid nå om dagen ettersom jeg ikke får sove. Holder på og gå på veggen om natta. Ingen ting og finne på.. Heldigvis ringte en en god kompis av meg i natt/dag tidlig når han var på vei til jobb og slo av en prat med meg. Snilt av deg vennen. Gjør det gjerne igjen i morgen...hehe

No comments:

Post a Comment