Wednesday, December 10, 2008

Fått unna mye i dag!!!!

I dag rakk jeg heldigvis timen jeg hadde hos fysoterapauten. Han bare gliset når jeg kom inn der. Han var vel redd jeg ikke skulle dukke opp i dag oxo;-)..
Det var iallefall en veldig bra time. Han fikk undersøkt meg og lærte meg noen øvelser. Så nå har jeg begynt og trene folkens. Omsider..hehe...
Oxo må jeg gå hos han fast fremover da;-)......Å jeg har fått sånn kul gummi strikk oxo.. hehe


Ellers i dag så har jeg vært og levert og hentet skoene mine som måtte på reperasjon, vært i ViMenn`s lokaler og levert skattekort, kjørt en kompis til sykehuset for operasjon, og hatt lunsj med en kompis. Så har fått vært litt effektiv og sosial i dag, og enda er det lenge igjen av denne dagen;-). Jeg må jo hente han kompisen min etter operasjonen og så skal jeg på jobb.
Tror denne dagen på jobben kommer til og bli laaaaaaang. Så kjenner jeg gleder meg alt til og være hjemme i senga.
Det som er bra er jo at jeg slepper å finne på masse ting og gjøre i natt som jeg har gjordt de andre dagene når jeg ikke har fått sovet. For som alle de andre dagene fikk jeg ikke sove natt til i dag heller.. hehe..
Men var heldig og fikk telefon i dag tidlig så jeg hadde noen og prate med.. Takk igjen vennen. Ha det kult på julebord i dag forresten, og ikke drikk Champagne:-P.....


No comments:

Post a Comment