Tuesday, December 16, 2008

6 laaaaange dager!

Dette har seriøst vært 6 laaaaaaaange dager på godt og vondt.
Det har vært mye dobble følelser, tull, fyll og fanteri.

Forrige uke startet egentlig veldig bra. Jeg var ute og fartet, hadde en helt sinnsyk herlig lunsj osv og følte vel det at uken kom til og bli helt topp.. Sykt digg å ha det sånn. Men..... det viste seg fort at det ikke skulle vare gitt... Men Men.. Skal ikke si så mye om det bortsett fra at jeg møtte noe helt uforventet som ikke var så koselig, men møtte oxo det helt motsatte, mange herlige mennesker. Enkelte bedre enn andre da;-)...En som helt klart er en kjempe herlig kar. Å det var igrunn litt merkelig. For helt ærlig så kjenner jeg vel kunn 1 person som jeg virkelig kan si at jeg har vært imponert over og føler at jeg har kunnet skravlet med om ALT. Men har jo oxo veldig mange andre nære venner osv som jeg oxo kan snakke med om det meste. Mennesker som er altvitende er bare så deilig. Noen som virkelig har noe og tilføye en samtale. Er ikke mange jeg kan sitte med i telefonen i over 1 time klokken 5 på morningskvisten, eller f.eks la alt flyte over en lunsj. Åååå så kos..
Takk Takk;-)

Forresten, synes folk bør gi/få 2 sjanser her i livet!!

Jeg var forresten på Julebord på søndagen med LUUX crewet. Det var utrolig koselig. Ble liksom litt mere kjent med de man jobber med. Føler atjeg har fått meg noen nye, virkelige venner.
Jeg dro på baren oppe på Grand Hotell før julebordet var over, men var en del folk fra LUUX som kom dit utover kvelden. Så det ble en seeeeeen natt/morning, med mere alkahol enn planlagt.
Å kjolen, den var helt perfekt!!!!!! Det måtte bare nevnes;-)....hehe

No comments:

Post a Comment